كاپلو: ويلشر روزي كاپيتان انگليس مي‌شود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 20:0 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس اطمينان دارد جک ويلشر روزي بازوبند کاپيتاني تيم ملي را بر بازو خواهد بست.


   هافبک 19 ساله آرسنال که هميشه مورد تحسين فابيوکاپلو بوده يکي از پديده‌هاي جديد فوتبال انگليس است که اميدهاي انگليسي‌ها را براي يافتن هافبکي خلاق در حد و اندازه‌هاي استيون جرارد افزايش داده است.


فابيو کاپلو درباره‌ي ويلشر گفت: او روزي کاپيتان تيم ملي انگليس خواهد شد. او براي پيشرفت نياز دارد در بازي‌هاي ملي بيشتري به ميدان برود اما ويژگي‌هاي يک ليدر و رهبر را با وجود سن و سال کم دارد. در بازي مقابل دانمارک ديدم که او چگونه با داور و ساير بازيکنان صحبت مي کرد. يافتن بازيکني با اين سن و سال کم که چنين ويژگي‌هاي شخصيتي داشته باشد، بسيار دشوار است.


سرمربي تيم ملي انگليس که نتوانست در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي تيمش را به موفقيت برساند،‌ ادامه داد: سه بازيکن را مي‌شناسم که پيش از اين چنين شخصيتي داشتند، پائولو مالديني، فرانکو بارزي که مدافع بودند و رائول گونسالس که مهاجم بود. اما از لحاظ اعتماد به نفس درون زمين و خصوصيات شخصيتي به جرات مي‌گويم او بهترين هافبک جواني است که در طول اين سالها ديده‌ام.


جک ويلشر در هر دو ديدار مرحله‌ي يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا عملکرد بسيار خوبي داشت و در حالي که ستارگان توپچي‌ها مانند فابرگاس، فان پرسي و آرشاوين عملکرد خوبي نداشتند، ويلشر نمره‌ي قبولي کارشناسان را گرفت.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 2612
بازدید کل : 44669
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1